Dobrodošli na nove mrežne stranice
Osnovne škole
Centar Pula
“Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.”
A.K. Trenfor
Vijesti
Projekt “Djeca Uljanika” – 1. posjet Uljaniku
Danas, 12.4., pva grupa učenika imala je čast prošetati brodogradilištem Uljanik. Posjet je organiziran u sklopu našeg školskog projekta “Djeca Uljanika”. Svojim položajem i veličinom Uljanik predstavlja srce našega grada i presretni smo da je učenicima omogućeno...
Županijsko natjecanje iz informatike 2024.
U petak, 01.03, održano je županijsko natjecanje iz informatike u osnovnoj školi Jože Šurana, u Višnjanu.Našu školu predstavljao je učenik 8.a razreda, Marko Tripković. Marko se natjecao u dvije kategorije: Algoritmi - Osnovne škole(8.raz) i Razvoj Softvera - Osnovne...
Srebro na Županijskom natjecanju iz rukometa
Učenice naše škole su ostvarile odličan uspjeh te su osvojile drugo mjesto u konkurenciji najboljih škola iz Istarske županije. Natjecanje se održalo 04.03.2024. u Labinu.Čestitke učenicama u sastavu (Kelly Ibrahimović, Lara Rovis, Nika Mandarić, Helena Grubešić, Nina...
Natjecanje u rukometu
Zlato za kraj! Na održanom prvenstvu osnovnih škola grada Pule u rukometu naše učenice su osvojile zlatnu medalju. Čestitamo učenicama na velikom trudu i borbenosti koje su pokazale na ovom turniru te su na najljepši način zatvorili gradska natjecanja za ovu školsku...
Državno natjecanje iz informatike 2022.
Ponosni smo na Marka Tripkovića, učenika 6.a razreda koji se izborio za srebrnu medalju osvojivši drugo mjesto na državnom informatičkom natjecanju u kategoriji Algoritmi OŠ. Natjecanje se održalo u periodu od 3.5. do 6.5.2022. u Vodicama.Marko je dobio pozivnicu za...
“Ćakule s Danteovog trga” – projekt zavičajne nastave u školskoj godini 2022./2023.
Rad na ovogodišnjem projektu je uvelike počeo već u rujnu, kad su učenici razredne nastave i PRO-a izišli na ulice Staroga grada (i šire) te istraživali lokacije sa starih fotografija i razglednica. U galeriji slika sami prosudite koliko su bili uspješni u pronalasku...
Nadolazeći događaji
8
Rujan
Početak školske godine 2025./26.
1
Studeni
Dan svih svetih
18
Studeni
Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata
Dobro je znati
Raspored zvonjenja u Osnovnoj školi Centar, Pula
U privitku se nalazi raspored zvonjenja za svaki školski sat u Osnovnoj školi Centar, a možete ga preuzeti klikom na gumb.
Kalendar školske godine 2025./26.
U Narodnim novinama je objavljena Odluka o školskom kalendaru s praznicima učenika za 2025./2026. Odluku o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2025./2026. pročitajte u nastavku.
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2025_06_88_1222.html
Početak nastave je u ponedjeljak 8. rujna 2025. godine. A zadnji dan nastave je u petak 12. lipnja 2026. godine, odnosno petak 22. svibnja 2026. godine za učenike završnih razreda srednje škole.
Nastava se ustrojava u dva polugodišta. Prvo polugodište traje od 8. rujna 2025. godine do 23. prosinca 2025. godine. Drugo polugodište traje od 12. siječnja 2026. godine do 12. lipnja 2026. godine, a za učenike završnih razreda srednje škole do 22. svibnja 2026. godine.
Klikom na gumb dolje možete vidjeti kalendar nove školske godine 2025./26.
Vremenik pisanih provjera za školsku godinu 2025./26.
Vremenik pisanih provjera za sve razredne odjele možete pogledati na internetskoj stranici e-Dnevnika za učenike i roditelje.
Klikom na gumb dolje spajate se na e-Dnevnika za učenike i roditelje.
Kriteriji ocjenjivanja iz vladanja
Kriteriji ocjenjivanja iz vladanja proizlaze iz elemanata praćenja učenikova ponašanja:
- ODNOS UČENIKA PREMA RADU
- ODNOS UČENIKA OSTALIM UČENICIMA
- ODNOS UČENIKA PREMA UČITELJIMA I OSTALIM DJELATNICIMA ŠKOLE
- ODNOS UČENIKA PREMA RADU
- ODNOS UČENIKA PREMA ŠKOLSKOJ IMOVINI I PRIRODNOM OKRUŽENJU
Na kraju školske godine, prije podnošenja konačnog “Izvješća o uspjehu i vladanju učenika u tekućoj školskoj godini”, predviđa se sastanak “Povjerenstva za pedagoške mjere i povjerenstva za kriterije vladanja” u svrhu razmatranja pojedinačnih slučajeva i ocjene vladanja.





